Friday, October 06, 2006

سبز سفید خط خطی

برادر جان
نمی دونی
چه سخته
وارث درد پدر بودن
....

2 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

چی بگم وقتی که این دیوونه دل بهونه می گیره
........

5:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
سلام......طاعات وعبادات قبول......دعاگو باشید که دعاگوهستیم.......
ممنون که سرزدی.....بازم شرمنده کردی.....این همین آخرهم واسه اینه که همه حرفی رو نمیشه زد توش هزارتا ناگفته هست....
بعدم من از چیزی نارحت نشدم......اگه یه بار دیگه گفتی حلال کن به خاطر همین حرفت دیگه حلالت نمیکنم.......
بعد یه چیزه دیگه من نوشته هام واسه دله خودمه برام مهم نیست کی میخونه کی نمیخونه بجز یاران همدلم .....
میدونی من خودم وقتی خواستم چادر بپوشم چقدر کتاب خوندم و تحقیق کردم و با آگاهی بعدم با عشق چادر سر کردم.......بعد ازاونم اونقدر تشویق شدم که دیدم راسته که میگن هر که درین درگه....جام بلا بیشترش میدهند(کاری به مقرب بودنش نداشته باش)........اینم که مطلب بنویسم دخترای ....بیان بخونن فایده نداره بعدم خدا خودش داره خدایی میکنه من کی باشم
یه چیزه دیگه میشه ایراد اون چند خطی رو که گفتی برام بنویسی(من که میگم بلدنیستم بنویسم)........
بعدم اومدن وسر زدن وظیفه ست
یه چیزه دیگه نوشته بودی راجع به اون خواننده.....کدوم؟؟؟؟
بعدم چه ایرادی داره اسم وبلاگتون رو گذاشتم.......اصلا دوست دارم......مشکلی هست.....
این دو بیت رو مینویسم زمزمه دلمه
دلم گرفته بهونه
باز شدم انگار دیوونه
شکسته دلم ای خدا
خسته از اهل زمونه
از همه جا رونده منم
زقافله مونده منم
اون که آقا پرونده سیاهشو خونده منم.....
التماس دعا

11:16 AM  

Post a Comment

<< Home